Řešení problému a reklamací

Supersoused pomáhá svým zákazníkům v případě, kdy se dílo nevyvede jak má. Posouzení práva na reklamaci je důležitou součástí nejen z povahy filosofie projektu, kterou je vzájemná sousedská pomoc.

Jak postupovat v případě vad či reklamace?

Reklamaci musíte vždy podat ještě na místě Vámi objednanému Super sousedovi.

Máte taktéž právo podat reklamaci prostřednictvím Vašeho uživatelského účtu na vady:

  • které jste zjistily v době předání díla Super sousedem
  • které jste uvedly před potvrzením úspěšného dodání díla ve Vašem uživatelském účtu.
  • Náš interní Super profík bude za asistence nestranných odborníků působících v jednotlivých oblastech prací, posuzovat oprávnění reklamace jako nestranný subjekt. V případě, že dojde k částečnému splnění objednávky, pomůžeme Vám s jednáním se Super sousedem ke vzájemné dohodě.