Často kladené otázky

Chcete se o službě Super Soused dovědět víc? Přečtěte si nejčastější otázky našich zákazníků.

Sháním Super Souseda

  • Super Soused je webový portál sloužící k propojení nabídky a poptávky domácích prací a drobných pomocných prací mezi sousedy.
  • K tomu, abyste si mohli objednat služby prostřednictvím Super Souseda, je potřebná registrace na naší stránce a vytvoření si vlastního profilu. Následně zadáte do systému svou zakázku a specifikujete své požadavky na kutilské práce/služby, se kterými potřebujete pomoci. Registrace a zadání poptávky je pro Vás zcela zdarma.
  • Zaregistrujte se zdarma na naší stránce a vytvořte si svůj profil. Zadejte zakázku, kde popište, co od souseda potřebujete. Jakmile si svého souseda (hodinového manžela, řemeslníka, instalatéra, paní na úklid či jiného zhotovitele) vyberete, za službu předem zaplatíte do naší úschovy. Vaši platbu uschováme až do doby úspěšné realizace. Po zadaní Vaší zakázky, máte až 14 dní na výběr svého souseda. Jakmile akceptujete nabídku jednoho ze sousedů, má soused 3 dny na potvrzení Vaší objednávky.
  • Super Soused garantuje bezpečnost pro své dodavatele i zákazníky. Proto jsou peníze za služby u Super Souseda po celý čas v naší úschově. Zákazník má tak jistotu, že v případě nedodání práce, která byla dohodnutá v podmínkách, nebudou peníze sousedovi (zhotoviteli) odeslané. Soused (zhotovitel) má zase jistotu, že finanční odměna za jeho služby je u nás v úschově a po dokončení práce mu bude odeslaná na účet.
  • Ve chvíli, kdy si zákazník od souseda (zhotovitele) objedná službu, peníze za ni posílá do naší úschovy. Ty budou sousedovi vyplaceny až po zrealizovaní práce a oboustranném potvrzení, že práce byla vykonaná v pořádku, včas a podle dohodnutých podmínek.
  • Zakázku si na zadáváte úplně zdarma. Stejně tak za registraci a vytvoření Vašeho profilu nic neplatíte. Sousedé jsou povinni Vám dávat konečné ceny, vč. dopravy, pomůcek či materiálu. Vždy záleží na Vaší domluvě. Super Soused garantuje, že peníze za vykonanou práci budou sousedovi odeslané na účet až po dokončení objednávky a po odsouhlaseni, že práce proběhla v pořádku, jak ze strany zákazníka, tak souseda.
  • Hodnocení kvality je oboustranné. Zákazníci hodnotí objednané sousedy (hodinové manžely, instalatéry, řemeslníky, paní na úklid, ...) příslušným počtem hvězdiček vždy po dokončení objednávky. Čím lepší hodnocení soused dostane, tím větší šanci má získat další zákazníky. Hodnotit je možné výjimečně i před vykonáním práce, a to v případě, že soused svoji práci nezrealizuje. Negativní hodnocení ho v takovém případě, ze strany zákazníka, nemine. Svou spokojenost s prací pro zákazníka hodnotí i soused. Hodnotit může zákazníkův přístup, dodržení dohodnutých podmínek apod.
  • Super Soused si uchovává databázi registrovaných sousedů (zhotovitelů). Sousedé, s kterými jsou zákazníci nespokojeni, nebo nepracují kvalitně a jsou nespolehliví, nemají na stránkách Super Souseda místo.
  • Super Soused garantuje svým zákazníkům i sousedům ochranu osobních údajů. Telefonní čísla, e-maily a ostatní kontakty jsou poskytovány oběma stranám až po uzavření obchodu, což proběhne po zaplacení služby do úschovy. Více informací najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách. Tam jsou stanoveny i vztahy mezi sousedem, zákazníkem a Super Sousedem. Zákazník i soused mají navíc jistotu, že pokud jsou služby souseda objednány, platby za služby jsou už u nás v úschově a pokud soused dodá službu tak, jak se se zákazníkem dohodl (kvalitně, včas, podle dohodnutých pravidel), platba mu bude po potvrzení úspěšné realizace vyplacena na účet. A naopak, Zákazník má jistotu, že pokud objednaná služba nebude ze strany souseda (hodinového manžela, instalatéra, řemeslníka, malíře, paní na úklid ...) realizována, bude mu platba vrácena.
  • První komunikace probíhá pod zadanou zakázkou od zákazníka. Sousedé mohou se zákazníkem diskutovat přímo pod zakázkou ve veřejné komunikaci. V této veřejné komunikaci je však vzhledem k ochraně osobních údajů zakázáno uveřejňovat jakékoli údaje, jako je celé jméno, telefonní číslo, adresa realizace, osobní webové stránky, ale i e-maily. Jakmile dojde k objednání služeb souseda, ať už se jedná o hodinového manžela, řemeslné práce, instalatérské práce, stěhovací služby, úklid domácnosti a další služby, komunikace se přesouvá do soukromého módu. Zde už mohou obě strany diskutovat o detailu objednávky, termínu, ale i výměně osobních údajů.
  • Váš profil (bez zveřejněných osobních údajů) mohou vidět všichni návštěvníci portálu. Reagovat na nabídku/poptávku však mohou jen registrovaní uživatelé.
  • Super Soused nabízí zákazníkům prostřednictvím zaregistrovaných sousedů pomoc s běžnými domácími pracemi, například úklid domácnosti, vyklízení garáže či sklepu nebo mytí oken. Pomůže s montáží nábytku, malováním bytu, instalatérskými službami, výměnou zámku, opravou spotřebičů či navrtáním poličky. Okolo domu poseká, umyje auto, naštípe dřevo, vyčistí bazén... zkrátka všechno, na co vy nemáte čas, chuť a nebo na to jednoduše nestačíte. Svou pomoc poskytují nejčastěji zákazníkům běžní lidé - sousedi, ale i firmy.
  • Momentálně není možné měnit objednávku, která již byla potvrzena v rámci svého účtu. Vždy se ale můžete obrátit na naší zákaznickou podporu, která se o Vaše požadavky ráda postará.
  • Pokud nejste s prací souseda spokojení nebo nesplnil dohodnuté podmínky, je nutné ihned kontaktovat naše zákaznické centrum a problém nahlásit i přes svůj zákaznický profil. Vyplňte i hodnocení souseda ve své objednávce a vše si prosím řádně zdokumentujte (foto/video/audio). Stejným způsobem se proti výhradám může bránit i soused. V takové situaci vystupujeme jako ombudsman, který zajistí odborné posouzení Vaší reklamace a na základě dokumentace určí, zda byly domluvené podmínky dodrženy nebo ne. Více se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

Jsem Super Soused

  • Super Soused je webový portál sloužící k propojení nabídky a poptávky domácích prací a drobných pomocných prací mezi sousedy.
  • K tomu, abyste mohli nabízet své služby prostřednictvím Super Souseda, je potřebná registrace na naší stránce a vytvoření si vlastního profilu. Registrace je zdarma. Následně můžete reagovat na zakázky (poptávky) od zákazníků, ke kterým jste pracovně způsobilí, svou cenovou nabídkou. Vaše cenová nabídka musí být pro zákazníka vždy konečná. Jakmile si zákazník vybere právě Vaší nabídku, dochází k úhradě služby do naší úschovy a my Vám předáme na zákazníka kontaktní údaje. Po oboustranném potvrzení realizace zakázky platbu z úschovy uvolňujeme a zasíláme Vám na účet.
  • Zaregistrujte se na naší stránce, vytvořte si svůj profil a přihlašte se ke službám, které chcete přes náš portál nabízet.
  • Super Soused garantuje, že platba za vykonanou práci budou sousedovi odeslané na účet až po dokončení objednávky a po odsouhlasení obou stran, že práce proběhla v pořádku. Po každé objednávce je soused za vykonanou práci zákazníkem ohodnocený a jeho kredit mezi zákazníky se tak bude zvyšovat. Počet zákazníků na stránce Super Soused roste každým dnem a proto je výhodné být registrovaný.
  • Hodnocení kvality je oboustranné. Zákazníci hodnotí objednané sousedy (hodinové manžely, instalatéry, řemeslníky, paní na úklid, ...) příslušným počtem hvězdiček vždy po dokončení objednávky. Čím lepší hodnocení soused dostane, tím větší šanci má získat další zákazníky. Hodnotit je možné výjimečně i před vykonáním práce, a to v případě, že soused svoji práci nezrealizuje. Negativní hodnocení ho v takovém případě, ze strany zákazníka, nemine. Svou spokojenost s prací pro zákazníka hodnotí i soused. Hodnotit může zákazníkův přístup, dodržení dohodnutých podmínek apod.
  • Stránka Super Soused nekontroluje dodavatele, jestli splňují všechna oprávnění na výkon činnosti. Nepotřebujete žádné oprávnění. Pokud však překročíte zákonem stanovený limit výšky výdělku, informujte se, jakým způsobem jste povinni svůj příjem zdanit. V rámci legislativy existuje několik možností (podle toho jestli jste nezaměstnaný, zaměstnaný, na mateřské dovolené, student, důchodce, invalidní důchodce, ...)
  • Aby soused získal více zákazníků, doporučujeme vyplnit co nejatraktivněji sousedský profil vč. profilové fotografie. Čím více informací budou zákazníci o sousedech vědět, tím se zvýší šance na získání nových zákazníků. Další podmínkou je kvalita práce a dodržování všeho, co je zákazníkovi slíbeno.
  • Super Soused si uchovává databázi registrovaných sousedů (zhotovitelů). Sousedé, s kterými jsou zákazníci nespokojeni, nebo nepracují kvalitně a jsou nespolehliví, nemají na stránkách Super Souseda místo.
  • Soused si v profilu vyplní číslo účtu, kam mu budou zasílány peníze za vykonanou práci. Peníze jsou posílané bez poplatku jen na bankovní účty v České republice. Účty zahraničních bank budou zpoplatněny podle sazebníku společnosti Fio banka, a.s.

     

    Peníze na účet souseda odesílá Super Soused ze své úschovy až po tom, co byla objednávka zrealizována a odsouhlasena zákazníkem i sousedem. Pokud soused nedodá službu v požadované kvalitě, jak bylo dohodnuto, nedostane zaplaceno. Soused má zároveň jistotu, že pokud si zákazník jeho služby objednal, peníze za jeho služby jsou již u Super Souseda v úschově. Pokud dodá službu tak, jak se se zákazníkem dohodl, peníze mu budou vyplaceny na účet.

  • Super Soused garantuje svým zákazníkům i sousedům ochranu osobních údajů. Telefonní čísla, e-maily a ostatní kontakty jsou poskytovány oběma stranám až po uzavření obchodu, což proběhne po zaplacení služby do úschovy. Více informací najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách. Tam jsou stanoveny i vztahy mezi sousedem, zákazníkem a Super Sousedem. Zákazník i soused mají navíc jistotu, že pokud jsou služby souseda objednány, platby za služby jsou už u nás v úschově a pokud soused dodá službu tak, jak se se zákazníkem dohodl (kvalitně, včas, podle dohodnutých pravidel), platba mu bude po potvrzení úspěšné realizace vyplacena na účet. A naopak, Zákazník má jistotu, že pokud objednaná služba nebude ze strany souseda (hodinového manžela, instalatéra, řemeslníka, malíře, paní na úklid ...) realizována, bude mu platba vrácena.
  • První komunikace probíhá pod zadanou zakázkou od zákazníka. Sousedé mohou se zákazníkem diskutovat přímo pod zakázkou ve veřejné komunikaci. V této veřejné komunikaci je však vzhledem k ochraně osobních údajů zakázáno uveřejňovat jakékoli údaje, jako je celé jméno, telefonní číslo, adresa realizace, osobní webové stránky, ale i e-maily. Jakmile dojde k objednání služeb souseda, ať už se jedná o hodinového manžela, řemeslné práce, instalatérské práce, stěhovací služby, úklid domácnosti a další služby, komunikace se přesouvá do soukromého módu. Zde už mohou obě strany diskutovat o detailu objednávky, termínu, ale i výměně osobních údajů.
  • Váš profil (bez zveřejněných osobních údajů) mohou vidět všichni návštěvníci portálu. Reagovat na nabídku/poptávku však mohou jen registrovaní uživatelé.
  • Při registraci a nastavení si svého profilu si soused může nastavit tzv. e-mail notifikaci. Soused si vybere služby (Opravy v domácnosti a montáž; Úpravy a přestavby v domácnosti; Zahradní práce a údržba kolem domu; Technická pomoc s PC a spotřebiči; Stěhování, přeprava, vyklízení; Úklid a domácí práce, ...), které ho zajímají, i lokalitu, kde chce své služby nabízet. V případě, že se na objeví zakázka, která by souseda mohla zajímat, přijde mu upozornění a po kliknutí na avizovaný odkaz je automaticky přihlášený a může na zakázku ihned reagovat. Tato služba sousedům nabízí být neustále v obraze a dostávat tak možnost rozšiřovat si okruh zákazníků a zvyšovat svůj výdělek.

  • Ve chvíli, kdy si zákazník od souseda (zhotovitele) objedná službu, peníze za ni posílá do naší úschovy. Ty budou sousedovi vyplaceny až po zrealizovaní práce a oboustranném potvrzení, že práce byla vykonaná v pořádku, včas a podle dohodnutých podmínek.
  • Délku zveřejnění zakázky (neboli poptávky) si určuje sám zákazník při zadání zakázky. Délka zveřejnění se pohybuje od 1 dne po 14 dní. V případě potřeby může být termín zákazníkem zkrácený/prodloužený.
Nenašli jste odpověď, kterou hledáte? Napište nám, velmi rádi odpovíme na každý Váš dotaz.