Často kladené otázky

Chcete se o službě Super Soused dovědět víc? Přečtěte si nejčastější otázky našich zákazníků.

Sháním Super Souseda

  • Super Soused je webový portál sloužící k propojení nabídky a poptávky domácích prací a drobných pomocných prací mezi sousedy.
  • K tomu, abyste si mohli objednat služby prostřednictvím Super Souseda, je potřebná registrace na naší stránce a vytvoření si vlastního profilu. Registrace je zdarma. Následně zadáte do systému své požadavky na práce/služby, se kterými potřebujete pomoct.
  • Zaregistrujte se na naší stránce a vytvořte si svůj profil. Zadejte svůj požadavek, kde popíšete, co od dodavatele potřebujete. Za službu předem zaplatíte, Super Soused podrží vaši platbu u sebe až do té doby, než nebude práce dodavatelem zrealizovaná a vy budete s jejím výsledkem spokojený. Po zadaní objednávky má zákazník 7 dní na výběr dodavatele, který získá jeho objednávku. Následně má zvolený dodavatel 3 dny na potvrzení právě získané objednávky.
  • Super Soused garantuje bezpečnost pro své dodavatele i zákazníky. Proto jsou peníze za služby u Super Souseda po celý čas v zástavě. Zákazník má tak jistotu, že v případě nedodání práce, která byla dohodnutá v podmínkách, nebudou peníze dodavateli odeslané. Dodavatel má zase jistotu, že finanční odměna za jeho služby je u nás v zástavě a po dokončení práce mu bude odeslaná na účet.
  • Ve chvíli, kdy si zákazník od dodavatele objedná službu, peníze za ni posílá Super Sousedovi do zástavy. Ty budou dodavateli vyplaceny až po zrealizovaní práce a oboustranném potvrzení, že práce byla vykonaná v pořádku, včas a podle dohodnutých podmínek.
  • Super Soused garantuje, že zákazníkovy peníze za vykonanou práci budou dodavateli odeslané na účet až po dokončení objednávky a po odsouhlasení obou stran, že práce proběhla v pořádku. Super Soused zároveň garantuje dodavateli vyplacení odměny po zrealizovaní práce, kterou si objednal zákazník. Po každé objednávce bude dodavatel za vykonanou práci ohodnocený a jeho kredit mezi zákazníky se tak bude zvyšovat. Počet zákazníků na stránce Super Soused roste každým dnem a proto je výhodné být registrovaný. Svou kvalitně odvedenou prací si tu můžete rychle rozšířit pole působnosti a vytvořit obsáhly seznam zákazníků, kteří si vaše služby mohou opakovaně objednávat a my vám sloužíme jako garant, že za svoje služby budete mít zaplaceno všechno, na čem jste se dohodli.
  • Hodnocení kvality je oboustranné. Dodavatele hodnotí zákazníci příslušným počtem hvězdiček vždy po dokončení objednávky. Čím lepší hodnocení dodavatel dostane, tím větší šanci má získat další zákazníky. Vysoké hodnocení si udrží a zlepšuje tím, že dodrží podmínky dodání služby, na kterých se se zákazníkem dohodl. Hodnotit je možné výjimečně i před vykonáním práce, a to v případě, že dodavatel svou práci nezrealizuje. Negativní hodnocení ho v takovém případě ze strany zákazníka nemine. Svou spokojnost s prací pro zákazníka hodnotí i dodavatel. Hodnotit může zákazníkův přístup, dodržení dohodnutých podmínek apod.
  • Super Soused si uchovává databázi registrovaných dodavatelů. Prověřuje jejich totožnost a selektuje jejich seznam na své stránce. Dodavatelé, s kterými jsou zákazníci nespokojení, nebo nepracují kvalitně a jsou nespolehliví, nemají na stránkách Super Souseda místo. Prostřednictvím Super Souseda jsou zákazníci pojištěni.

  • Super Soused garantuje svým zákazníkům i dodavatelům ochranu osobních údajů. Telefonní čísla, e-maily a ostatní kontakty jsou poskytovány oběma stranám až po uzavření obchodu, což proběhne až po zaplacení služby na náš účet. Více informací najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách. Tam jsou stanoveny i vztahy mezi dodavatelem, zákazníkem a Super Sousedem.
  • První komunikace probíhá pod zadanou nabídkou od zákazníka. Dodavatel reaguje v diskuzi pod inzerátem. Po vzájemné dohodě o vykonání práce se komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem může přesunout do vnitřní pošty. Kde dostanou obě strany prostor ujasnit si detaily objednávky, termíny, otázky, které se můžou vyskytnout. Poskytování kontaktních údajů je zakázané, ty jsou oběma stranám k dispozici až po uzavření obchodu, tzn. po přijetí platby na účet.
  • Váš profil (bez zveřejněných osobních údajů) mohou vidět všichni návštěvníci portálu. Reagovat na nabídku/poptávku však mohou jen registrovaní uživatelé.
  • Super Soused nabízí zákazníkům prostřednictvím zaregistrovaných dodavatelů pomoc s běžnými domácími pracemi, například úklid bytu/domu, vyklízení garáže či sklepu, mytí oken nebo vaření. Pomůže s vodovodními kohoutky, výměnou zámku, opravou světla či navrtáním poličky. Okolo domu poseká, umyje auto, naštípe dřevo, vyčistí bazén... zkrátka všechno, na co vy nemáte čas, chuť a nebo na to jednoduše nestačíte. Svou pomoc poskytují nejčastěji zákazníkům běžní lidé - sousedi, ale i firmy.
  • Momentálně není možné měnit objednávku, která již byla potvrzena.
  • Pokud nejste s prací dodavatele spokojení nebo nesplnil dohodnuté podmínky, je nutné ihned kontaktovat naše zákaznické centrum a problém popsat. Vyplňte i hodnocení dodavatele ve své objednávce a vše si prosím řádně zdokumentujte (foto/video/audio). Stejným způsobem se proti výhradám může bránit i dodavatel. Je potřeba, aby informoval Super Souseda o nesrovnalostech a zdokumentoval si vykonanou práci. Super Soused v takové situaci vystupuje jako ombudsman, který zajistí odborné posouzení Vaší reklamace a na základě dokumentace určí, zda byly domluvené podmínky dodrženy nebo ne.

Jsem Super Soused

  • Super Soused je webový portál sloužící k propojení nabídky a poptávky domácích prací a drobných pomocných prací mezi sousedy.
  • K tomu, abyste si mohli objednat služby prostřednictvím Super Souseda, je potřebná registrace na naší stránce a vytvoření si vlastního profilu. Registrace je zdarma. Následně zadáte do systému své požadavky na práce/služby, se kterými potřebujete pomoct.
  • Zaregistrujte se na naší stránce, vytvořte si svůj profil, kde uvedete, jaké služby pro sousedy nabízíte. Vaše nabídka by měla být konkrétní a přesná.
  • Dodavatel má jistotu, že pokud si zákazník jeho služby objednal, peníze za jeho služby jsou už u Super Souseda v zástavě a pokud dodá službu tak, jak se se zákazníkem dohodl (kvalitně, včas, podle dohodnutých pravidel), peníze mu po zrealizovaní služby budou vyplaceny na účet .
  • Super Soused garantuje, že zákazníkovy peníze za vykonanou práci budou dodavateli odeslané na účet až po dokončení objednávky a po odsouhlasení obou stran, že práce proběhla v pořádku. Super Soused zároveň garantuje dodavateli vyplacení odměny po zrealizovaní práce, kterou si objednal zákazník. Po každé objednávce bude dodavatel za vykonanou práci ohodnocený a jeho kredit mezi zákazníky se tak bude zvyšovat. Počet zákazníků na stránce Super Soused roste každým dnem a proto je výhodné být registrovaný. Svou kvalitně odvedenou prací si tu můžete rychle rozšířit pole působnosti a vytvořit obsáhly seznam zákazníků, kteří si vaše služby mohou opakovaně objednávat a my vám sloužíme jako garant, že za svoje služby budete mít zaplaceno všechno, na čem jste se dohodli.
  • Hodnocení kvality je oboustranné. Dodavatele hodnotí zákazníci příslušným počtem hvězdiček vždy po dokončení objednávky. Čím lepší hodnocení dodavatel dostane, tím větší šanci má získat další zákazníky. Vysoké hodnocení si udrží a zlepšuje tím, že dodrží podmínky dodání služby, na kterých se se zákazníkem dohodl. Hodnotit je možné výjimečně i před vykonáním práce, a to v případě, že dodavatel svou práci nezrealizuje. Negativní hodnocení ho v takovém případě ze strany zákazníka nemine. Svou spokojnost s prací pro zákazníka hodnotí i dodavatel. Hodnotit může zákazníkův přístup, dodržení dohodnutých podmínek apod.
  • Stránka Super Soused nekontroluje dodavatele, jestli splňují všechna oprávnění na výkon činnosti. Nepotřebujete žádné oprávnění. Pokud však překročíte zákonem stanovený limit výšky výdělku, informujte se, jakým způsobem jste povinni svůj příjem zdanit. V rámci legislativy existuje několik možností (podle toho jestli jste nezaměstnaný, zaměstnaný, na mateřské dovolené, student, důchodce, invalidní důchodce, ...)
  • Abyste získali víc zákazníků, doporučujeme vám vyplnit si co nejvíc svůj profil. Čím víc informací o vás budou zákazníci mít (kdo jste, čemu se věnujete, jaké jsou vaše zkušenosti), tím víc se zvýší vaše šance získávat nové klienty. Další podmínkou je kvalita práce. Dodržujte všechno, co jste zákazníkovi slíbili, odvádějte kvalitní práci a včas. Budete dostávat kladné hodnocení a tím si upevníte místo v žebříčku top dodavatelů. Zákazníků bude přibývat a vy si postupně rozšíříte svou klientelu.
  • Super Soused si uchovává databázi registrovaných dodavatelů. Prověřuje jejich totožnost a selektuje jejich seznam na své stránce. Dodavatelé, s kterými jsou zákazníci nespokojení, nebo nepracují kvalitně a jsou nespolehliví, nemají na stránkách Super Souseda místo. Prostřednictvím Super Souseda jsou zákazníci pojištěni.

  • Dodavatel si v profilu vyplní číslo účtu, kam mu budou zasílány peníze za vykonanou práci. Peníze jsou posílané bez poplatku jen na bankovní účty v České republice. Účty zahraničních bank budou zpoplatněny podle sazebníku společnosti Fio banka, a.s.

     

    Peníze na účet dodavatele odesílá Super Soused ze své zástavy až po tom, co byla objednávka zrealizovaná a odsouhlasená zákazníkem i dodavatelem. Pokud dodavatel nedodá službu v požadované kvalitě, jak bylo dohodnuto, nedostane zaplaceno. Dodavatel má zároveň jistotu, že pokud si zákazník jeho služby objednal, peníze za jeho služby jsou již u Super Souseda v zástavě, pokud dodá službu tak, jak se se zákazníkem dohodl, peníze mu budou vyplaceny na účet. Odměna je snížená o poplatek15 %.

  • Super Soused garantuje svým zákazníkům i dodavatelům ochranu osobních údajů. Telefonní čísla, e-maily a ostatní kontakty jsou poskytovány oběma stranám až po uzavření obchodu, což proběhne až po zaplacení služby na náš účet. Více informací najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách. Tam jsou stanoveny i vztahy mezi dodavatelem, zákazníkem a Super Sousedem.
  • Inzeráty zákazníků jsou automaticky nastaveny na 2 týdny, maximálně jeden měsíc. V případě potřeby může být termín zkrácený/prodloužený zákazníkem. Inzeráty se taktéž automaticky vypínají po datu, které bylo stanoveno jako datum doručení/dokončení zadané požadavky.
  • První komunikace probíhá pod zadanou nabídkou od zákazníka. Dodavatel reaguje v diskuzi pod inzerátem. Po vzájemné dohodě o vykonání práce se komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem může přesunout do vnitřní pošty. Kde dostanou obě strany prostor ujasnit si detaily objednávky, termíny, otázky, které se můžou vyskytnout. Poskytování kontaktních údajů je zakázané, ty jsou oběma stranám k dispozici až po uzavření obchodu, tzn. po přijetí platby na účet.
  • Váš profil (bez zveřejněných osobních údajů) mohou vidět všichni návštěvníci portálu. Reagovat na nabídku/poptávku však mohou jen registrovaní uživatelé.
  • Při registraci a nastavení si svého profilu si dodavatel může nastavit tzv. e-mail notifikaci. Vyselektuje si oblasti, které ho zajímají, i lokalitu, kde by chtěl své služby nabízet. V případě, že se na stránce objeví poptávka, která by ho mohla zajímat, přijde mu upozornění a po kliknutí na avizovaný odkaz je dodavatel automaticky přihlášený a může na poptávku ihned reagovat. Táto služba nabízí dodavatelům být neustále v obraze a dostávají tak možnost rozšiřovat si okruh zákazníků a zvyšovat svůj výdělek.

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte? Napište nám, velmi rádi odpovíme na každý Váš dotaz.